Saturday, March 19, 2011

MY ART WORK back to old hobbies.. :)

hey hey hey! its me again and again and again..
memang lah. kan my blog! hee~~

OK, now i want to share my hobbies here.. sbenanye i memang ske melukis.. Sejak skolah menengah lg.. Itu pun blaja sndri.. Nak kate ade darah seni, ade la jugak.. Coz my father pelukis plan.. tp tu dah lame.. and all my brother pon suke melukis. so no wonder lah kan.. :) i'm back to old hobbies pun sbb someone suruh i tuka hobi i drp suke berangan kpd melukis.. hehehe.. so good idea jugak la kan drp xbuat pape.. and dulu nak blaja amik art and design.. but xde rezeki nak blaja tu sume.. and cita2 plak nak bukak galeri sendiri.. but now! look at me! bukan blaja art pun.. but IT.. tp okla drp x blaja kan.. lgpun melukis, everywhere and anytime just like IT is everywhere, anytime jugak kann.. hehe.. tak payah cakap banyak, this is my art work.. komen la best2 skit eaa.. hehe.. tp xcantik pun.. xpro la kate kn.. :)












actually ade lg.. tp i think this is the best for me.. but if ade lg, i will upload more more more more and more! ngee~~ got to go! bye! :)
(*_*)

2 comments:

  1. love it. tolong lukis gambar aku pulakk. heee :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha... nnti aku lukis.. tp kompom xjd.. aku mane reti potret la syg.. wuu~~

    ReplyDelete