Sunday, May 23, 2010

RINDU

RINDU..
Aku rindu dengar suara die.. Aku rindu utk jmpe dgn die.. Aku rindu utk bedua je ngan die.. Aku rindu sume tentang die... Aku xnak ganggu die sgt.. Aku takut die bosan, boring, benci kat aku sbb slalu contact die.. Tp aku nak buat mcm mane.. Aku terlalu rindu kan die... Dalam sehari, aku mesti nak tau die wat ape.. Nak tau ape die buat.. Nak tau die mkn ke x... Aku rindu utk denga suara die wat mase skarang... Xnak ke die wat panggilan utk aku?? Xnak ke die plak risau tentang aku??

Yaallah...
Aku rindu kan die... terlalu rindu kan die... Terasa betul2 kehilangan... And terasa sangat2 rindu kat die.. Mcm mane keadaan aku bile kitorang jumpe?? Aku rase maybe aku akan menangis kat depan die jgak mungkin... Tp nak ke die jumpa aku?? Aku nie dah xde ape2 lg ngan die.. Kalau jmpe, mcm mane keadaan die plak kat aku?? Aku amat rindukan die. walaupun br beberapa hari... Tp aku rase mcm dah lame sgt terjadi... Mcm mane lg aku nak lepas kan rindu aku kat die wat mase skarang??

Just dreaming at all bout him..

No comments:

Post a Comment